dilluns, 22 de juliol del 2013

Com passa el temps...

Ja fa més d'un any que no entro per aquestes terres cibernàutiques... i no per falta de ganes sinó per falta de temps i que cada vegada estic més desconnectada de l'ordinador.

Hi han hagut molts canvis a la meva vida! potser masses... molts encara els estic digerint. No han sigut coses estranyes i d'un altre planeta, però totes han vingut seguides.

M'he independitzat, he canviat de feina, he conegut gent nova, tinc un gat com a company de pis, he acabat el màster... he tingut dies esplèndids i d'altres pèssims, com a tota persona humana.

Començo una nova etapa i si faig el que tinc al cap entraré més d'una vegada en aquest bloc (què per això el vaig fer!)

Fins molt aviat!

I no podria acabar aquesta entrada sense una "frase-reflexió": "El tiempo no se detiene ni se compra ni se vend, no se coge ni se agarra, se le odia o se le quiere..." (Tiempo. Jovanotti) 

Han sigut molts mesos de reflexions, posades a punt i decisions importants.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada